کد خبر : 8234
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
-

۳.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به دیگر نقاط کشور جابجا شد

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: در چهار ماه نخست سال جاری ۳.۵ میلیون تن کالا از استان به مقصد سایر نقاط کشور بارگیری و جابجا شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،غلامرضا طحان صبح با اشاره به جابجایی ۳.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور طی

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: در چهار ماه نخست سال جاری ۳.۵ میلیون تن کالا از استان به مقصد سایر نقاط کشور بارگیری و جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،غلامرضا طحان صبح با اشاره به جابجایی ۳.۵ میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور طی چهار ماهه اول سال جاری، بیان کرد: جابجایی این میزان کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش یافته است.

وی عمده کالای جابجا شده از استان را به ترتیب گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش نام برد و افزود: طی این مدت بیش از ۲۱۰ هزار برگ بارنامه از مبدا شهرهای استان صادر شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سه درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل و راهداری استان سمنان با بیان اینکه سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای در استان فعال هستند که متوسط عمر این ناوگان ۲۱ سال است، ابراز کرد: ۸۸ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه در سطح استان سمنان چهار هزار و ۶۰۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سهم ویژه ای در توسعه اقتصادی استان دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.