کد خبر : 8247
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
-

تبیین دستورالعمل‌های بهداشتی ایام محرم و صفر برای کاربران فضای مجازی بازنشر شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تبیین دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه ایام محرم و صفر به طور ویژه برای کاربران در فضای مجازی بازنشر شود. ​  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، فرشید فلاح در جلسه تبیین دستورالعمل عزاداری محرم ۱۴۴۲ ه.ق تاکید کرد: تولید محتوای مناسب در ارتباط با ایام محرم و صفر امسال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: تبیین دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه ایام محرم و صفر به طور ویژه برای کاربران در فضای مجازی بازنشر شود.

 به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، فرشید فلاح در جلسه تبیین دستورالعمل عزاداری محرم ۱۴۴۲ ه.ق تاکید کرد: تولید محتوای مناسب در ارتباط با ایام محرم و صفر امسال باتوجه به شیوع کرونا ویروس از سوی خبرنگاران در دستور کار باشد.

وی افزود: باید مردم را برای برگزاری مراسم عزاداری حسینی در ماه های محرم و صفر با انجام دستورالعمل‌های بهداشتی اقناع کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان عنوان کرد: فضای‌ مجازی اکنون یک رسانه قلمداد می شود و اصحاب رسانه در شبکه های اجتماعی باید خبرها و محتواهایی را تولید کنند که در آن عزاداران دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند.

فلاح گفت: تبیین دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه ایام محرم و صفر به طور ویژه برای کاربران در فضای مجازی بازنشر شود.

وی افزود: برخی از هیات های عزاداری شاید همچنان شناختی از دستورالعمل های بهداشتی تبیینی را ندارند، بنابرین رسانه ها وظیفه خود بدانند و در ارتباط با اهمیت نکات مطرح شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس اقناع‌سازی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.