کد خبر : 8334
تاریخ انتشار : شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
-

تاکید بر تداوم همکاری شهرداری سمنان و رسانه استانی

شهردار سمنان در راستای همکاری بین مجموعه مدیریت شهری و صدا و سیما به دیدار مدیرکل صدا و سیمای  مرکز سمنان رفت. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، در این دیدار که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد و عباس آلبویه رییس شورای استان شهردار را همراهی می کرد  بر تداوم همکاری شهرداری و رسانه

شهردار سمنان در راستای همکاری بین مجموعه مدیریت شهری و صدا و سیما به دیدار مدیرکل صدا و سیمای  مرکز سمنان رفت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، در این دیدار که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد و عباس آلبویه رییس شورای استان شهردار را همراهی می کرد  بر تداوم همکاری شهرداری و رسانه استانی توسط دوطرف تاکید شد .


سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان با تقدیر از همکاری و همفکری رسانه استانی درباره اطلاع‌رسانی در حوزه خدمات شهری و عملکرد شهرداری، وجود رسانه استانی را بستر مهمی برای اطلاع‌‎رسانی و فرهنگ شهروندی دانست و افزود: جنبه های تعامل و همکاری شهرداری و صدا و سیما در راستای هماهنگی و کار مشترک در امر اطلاع رسانی فعالیتهای شهری و توسعه فرهنگ شهروندی وجود دارد .


ناظم رضوی ضمن اشاره به ظرفیت های شهرداری و شبکه استانی آمادگی شهرداری سمنان در مورد تهیه و پخش برنامه های مشارکتی از سوی صدا و سیما  را اعلام کرد .


حجه الاسلام توکلیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان نیز در این نشست در خصوص مشارکت این مرکز در اجرا و تولید برنامه های فرهنگی با موضوعات شهری، اعلام آمادگی کرد و گفت: زمینه همکاری مشترک با شهرداری سمنان  در این مرکز همچون سنوات قبل فراهم است و این شبکه استانی بازوی توانمند شهرداری ها است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.