کد خبر : 20349
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
-

حفاظت و صیانت از منابع طبیعی وظیفه عمومی و همگانی بوده که باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشیم

حفاظت و صیانت از منابع طبیعی وظیفه عمومی و همگانی بوده که باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشیم
مشاوراستاندار ورئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شمس الدین در حاشیه دوره آموزشی عنوان کرد: ستاد اقامه نماز استان سمنان جزو بازوان اصلی طرح کاشت یک میلیارد درخت است؛ کارهای بزرگ نیازمند یک اراده بزرگ و عزم جهادی است و ضمن پذیرش انتقادهای دلسوزانه، برخی مخالفت ها یا عدم همراهی ها، نباید تزلزلی در عزم و اراده مجریان طرح ایجاد کند. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا شمس الدین گفت: باید تلاش کنیم تا در کنار ایجاد توسعه و پیشرفت فوق‌العاده‌ درامردرخت‌کاری، فرهنگ حفظ و حراست از این درختان و عرصه های منابع طبیعی را نیز در سطح استان توسعه و ترویج دهیم.
مشاوراستاندار ورئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان گفت: حفاظت و صیانت از منابع طبیعی وظیفه عمومی و همگانی بوده که باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشیم.
وی اعلام کرد: منابع طبیعی برای آماده سازی زیر ساخت ها جهت تولید نهال تاکنون زحمات زیادی کشیده و قابل قدردانی است و به عنوان یک کار ارزشمند تلقی می شود.
مشاوراستاندار ورئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان اظهار داشت: تولید و کاشت یک میلیارد درخت به عنوان یک اقدام اجتماعی و مردمی از کارهای مهم اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است که به مدت چهار سال با حمایت دولت ، مشارکت مردم ،امامان جماعت دستگاه های اجرایی ،علاقه مندان به منابع طبیعی و همیاران طبیعت دراستان سمنان اجرایی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.