کد خبر : 8404
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
-

برترین های جشنواره مجازی نان، حرکت، برکت در شهرستان مهدیشهر تجلیل شدند

آیین تجلیل از برترین های جشنواره مجازی نان، حرکت، برکت در شهرستان مهدیشهر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.​به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، فرماندار مهدیشهر در این آیین ضمن تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی در راستای احیای هویت اصلی منطقه

آیین تجلیل از برترین های جشنواره مجازی نان، حرکت، برکت در شهرستان مهدیشهر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، فرماندار مهدیشهر در این آیین ضمن تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این مسابقه گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی در راستای احیای هویت اصلی منطقه و شهر با محور اجتماعی موثر است و در راستای افزایش شور و نشاط در جامعه تاثیر گذار است.

میقانی با اشاره به اینکه خانواده سرمایه اجتماعی جامعه بشمار می رود، اظهار کرد: برگزاری اینگونه برنامه ها می تواند در انتقال معلومات گذشتگان به نسل امروزی نقش پررنگی را ایفا کند.

در ادامه این آیین، ابراهیم پورتقی سیدی رئیس انجمن بازیهای بومی محلی کارگران استان سمنان، با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون با توجه به شیوع ویروس کرونا، شش برنامه در سطح استان سمنان طراحی و اجرایی شده است، تصریح کرد: از ابتدای آغاز بکار انجمن بازی های بومی محلی کارگران در استان سمنان تا کنون در مجموع ۱۳۲۷ اثر به دبیرخانه مجازی این انجام ارسال شده است.

رئیس انجمن بازی های بومی محلی شهرستان مهدیشهر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در این دوره از مسابقات جشنواره مجازی نان، حرکت ، برکت  در مهدیشهر ۶۰ اثر در چهار بخش گوناگون به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۱۲ نفر بعنوان برگزیده انتخاب و در آیین مربوط به این جشنواره با اهدای جوایز مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

شایان ذکر است، مسابقات مجازی “نان ، حرکت ، برکت” در شهرستان مهدیشهر با مشارکت انجمن بازی های بومی محلی هیات ورزش کارگری استان سمنان و شهرستان مهدیشهر، نمایندگی شرکت ایرانسل، فرمانداری مهدیشهر،اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهدیشهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان مهدیشهر، شرکت تعاونی دهیاران بخش شهمیرزاد  و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.