کد خبر : 8421
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
-

کارمندان، سرمایه اصلی و منشأ تحول و پیشرفت هستند

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بر ضرورت بهره‌گیری از مضامین محرم در مسائل مختلف اجتماعی تأکید کرد و گفت: علت ها و منشأ تولید فقر در جامعه باید با نگاه علمی دنبال شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه از زیارت عاشورا

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بر ضرورت بهره‌گیری از مضامین محرم در مسائل مختلف اجتماعی تأکید کرد و گفت: علت ها و منشأ تولید فقر در جامعه باید با نگاه علمی دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه از زیارت عاشورا می‌آموزیم در برخورد با حوادث تلخ اجتماعی باید به ریشه و اساس آن‌ها توجه داشت تصریح کرد: ضروری است در پدیده فقر، به عوامل تولیدکننده و منشأ آن ورود پیدا کرد.

وی نگاه علمی، داشتن برنامه مدون و آینده‌نگری را از جمله بایدهای ضروری برای کارمندان برشمرد و گفت: در واقع محور توسعه هر نهاد و دستگاه کارکنان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان کارکنان را سرمایه اصلی و منشأ تحول و پیشرفت مجموعه دانست.

محسن مسعودیان راد سفر رئیس کمیته امداد به استان سمنان را یک مانور همدلی و هماهنگی دانست و خاطرنشان کرد: از برکات این سفر، ایجاد همدلی بیشتر در مجموعه کمیته امداد استان بودمدیرکل کمیته امداد استان سمنان بر حفظ همدلی و تعامل ایجادشده تأکید کرد و گفت: دستاوردهای به وجود آمده باید جاری و مستمر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.