کد خبر : 8635
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
-

بیش از ١۶هزار هکتارکاداستر اراضی ملی در سامانه ثبت تثبیت شده است

بیش از ١۶هزار هکتارکاداستر اراضی ملی در سامانه ثبت تثبیت شده است

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان گرمسار گفت: کاداستر اراضی ملی در سال جاری در حال پیگیری و انجام بوده که تاکنون بیش از ١۶هزار هکتار در سامانه ثبت تثبیت شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عرب معصومی افزود : کاداستر اراضی ملی در سال جاری در حال پیگیری و انجام بوده که تاکنون

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان گرمسار گفت: کاداستر اراضی ملی در سال جاری در حال پیگیری و انجام بوده که تاکنون بیش از ١۶هزار هکتار در سامانه ثبت تثبیت شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،عرب معصومی افزود : کاداستر اراضی ملی در سال جاری در حال پیگیری و انجام بوده که تاکنون بیش از ١۶هزار هکتار در سامانه ثبت تثبیت شده است.

وی افزود: هدف از تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی و دولتی اصلاح نقشه‌های سنواتی توام با برطرف کردن تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی و در نهایت اخذ اسناد تک برگی و یا تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی است.

عرب معصومی بیان کرد: دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به روز رسانی اطلاعات نقشه‌ها و ورود به سیستم ثبت املاک، تسریع در امر پاسخ به استعلام اشخاص حقوقی و حقیقی مبنی بر قرار گرفتن محل مورد درخواست در مالکیت خود یا دولت و افزایش ضریب حفاظتی از اهداف دیگر اجرای طرح کاداستر به شمار می‌روند.

تثبیت مالکیت دولت و تعیین حدود مستثنیات اشخاص از مهمترین مزیت‌های کاداستر اراضی ملی است که در نتیجه آن می‌توان اختلافات قضایی و ملکی را برطرف و امکان تعرضات به اراضی ملی و دولتی اشخاص را به حداقل رساند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.