کد خبر : 8669
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
-

پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی توسط مشترکان زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی می باشد

پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی توسط مشترکان زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی می باشد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی توسط مشترکان زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی می باشد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: پرداخت به هنگام بهای برق مصرفی توسط مشترکان زمینه ساز استمرار و ارتقای خدمات دهی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود بیان داشت: که به لحاظ ترکیب مصرف انرژی در شهرستان شاهرود، بیشترین مقدار به بخش کشاورزی اختصاص داشته و حدود ۳۴ درصد می باشد گفت: 


سهم انرژی این شهرستان به نسبت کل استان، ۲۲ درصد است.


وی با اشاره به این که سال قبل، افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال در عرصه زیرساخت های برق رسانی این شهرستان سرمایه گذاری صورت پذیرفته افزود: برای امسال هم قریب ۲۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های برقی این شهرستان پیش بینی شده است.

وی اضافـه کرد: در هفته دولت، ۲۰ طرح عمـرانی برق رسانی در شهرستان شاهرود با اعتباری به مبلغ ۷۷ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال بهره برداری و افتتاح شد.


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ضمن ابراز رضایت  از عملکرد برق بیان داشت: مجموعه شرکت توزیع برق دارای بهره وری و کارایی بسیار بالایی می باشد و رضایت مندی مردمی نیز گویای این مهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.