کد خبر : 8723
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
-

طرح توسعه بیمارستان امیر المومنین(ع) سمنان افتتاح می‌شود

فرماندار سمنان با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های توسعه و عمرانی شهرستان تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می رسند، گفت: طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) از جمله این طرح‌ها است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید عباس دانایی ضمن اشاره به تکمیل و افتتاح پروژه‌های توسعه و عمرانی و سفر رئیس جمهور به سمنان تا

فرماندار سمنان با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های توسعه و عمرانی شهرستان تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می رسند، گفت: طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین(ع) از جمله این طرح‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید عباس دانایی ضمن اشاره به تکمیل و افتتاح پروژه‌های توسعه و عمرانی و سفر رئیس جمهور به سمنان تا پایان سال جاری، بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که تا پایان سال افتتاح می‌شود، طرح توسعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان است که با هدف ارتقای خدمت رسانی در حوزه سلامت و بهداشت به مردم شهرستان، صورت گرفته است.

وی مجموعه ورزشی برای جانبازان و معلولان را دیگر پروژه قابل افتتاح در شهرستان سمنان تا پایان سال ۹۹ دانست و تصریح کرد: این پروژه در راستای ارتقای خدمت رسانی و نشاط در بین ایثارگران، جانبازان و معلولان راه اندازی خواهد شد.

فرماندار سمنان از افتتاح سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه این شهرستان نیز تا پایان سال ۹۹ خبر داد و تاکید کرد: این طرح‌ها همگی در زمره طرح‌های ملی شهرستان بودند.

دانایی با اشاره به اینکه نزدیک به ۲۹۱ میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی هیئت دولت و رئیس جمهور به استان سهم شهرستان سمنان شد، بیان کرد: بیمارستان سوانح سوختگی و سرطان از دیگر طرح‌هایی است که تا پایان سال جاری در سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.