کد خبر : 19722
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
-

احیای امر علما احیای امر ولایت است

احیای امر علما احیای امر ولایت است
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر  گفت: احیای امر علما احیای امر ولایت است.؛
به گزارش ندای مردم ،حجت الاسلام سید عربعلی جباری در نشست اعضای شورای سیاستگذاری نخستین کنگره ملی آیت الله محمد کوهستانی(رحمت الله علیه) عالم وارسته اهل کوهستان شهرستان بهشهر که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، با بیان اینکه احیای امر علما احیای امر ولایت است، اظهار کرد: آیت الله جوادی آملی برلزوم تکریم و معرفی سیره علمی و عملی علمای دین نظیر آیت الله کوهستانی(ره) تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان سخنران کنگره ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی(ره) دعوت شده‌اند، یادآورشد: این کنگره ۱۲مهرماه به میزبانی دانشگاه علم و فناوری مازندران- بهشهر برگزار می شود.
حجت الاسلام جباری بیان کرد:  پیامبر اکرم(ص) فرمودند که مقام عالمان دین را باید گرامی بداریم زیرا این‌ها وارثان پیامبران هستند، هر کسی علما را ارج بنهند در حقیقت خدا را تعظیم می‌کند.
وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره ملی حرکت در مسیر جهاد تبیین است، خاطرنشان شد:شان و موقعیت آیت الله کوهستانی بر قالب نخبگان و دانشگاهیان و حوزویان پوشیده نیست در این کنگره باید محصول کارمان را خوب عرضه کنیم تا زمینه معرفی بیش از پیش این عالم ربانی به نسل نو فراهم شود.
امام جمعه بهشهر ار دریافت ۳۵مقاله توسط دبیرخانه این کنگره ملی خبر داد و گفت: نشان دادن این فعالیت‌ها مهم است، باید کنگره را خوب برگزار کنیم تا آثار رسیده به دبیرخانه با محوریت سیره علمی وعملی آیت الله کوهستانی(ره) به درستی معرفی و تبیین شود.
وی تاکید کرد: باید شخصیت آیت الله کوهستانی(ره) را به دیگران بشناسانیم، خرسندیم که در این مسیر شاهد تلاش مسئولان هستیم، امیدواریم با هدایت نماینده ولی فقیه در مازندران کار را به شایسته ترین شیوه ممکن پیش ببریم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.