کد خبر : 8759
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
-

اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور دامغان – معلمان

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای دامغان با اشاره به اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور دامغان – معلمان گفت: این عملیات با هدف کاهش تلفات جاده‌ای انجام شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حسین ابوطالبی با بیان اینکه اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور دامغان –

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای دامغان با اشاره به اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور دامغان – معلمان گفت: این عملیات با هدف کاهش تلفات جاده‌ای انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حسین ابوطالبی با بیان اینکه اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی ۱۸ کیلومتر از محور دامغان – معلمان انجام شد، تاکید کرد: این کار به کاهش حوادث در جاده کمک می‌کند که برای انجام آن ۹ دستگاه ماشین آلات راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان به صورت امانی به کارگیری شد.

وی افزود: طول محور دامغان – جندق به عنوان محور اتصالی استان سمنان به اصفهان از دشت کویر ۲۷۰ کیلومتر است که ۲۴۰ این محور در محدوده دامغان و ۳۰ کیلومتر باقیمانده در استان اصفهان قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان با بیان اینکه عامل انسانی، خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و خروج از جاده عوامل مهم بروز تلفات و تصادفات جاده‌ای است که وقوع این گونه در محور دامغان – معلمان نیز مستثنی نیست، ابراز کرد: بیشترین وقوع تصادف‌های فوتی در استان سمنان در محور دامغان – معلمان – جندق بوده است.

ابوطالبی گفت: محور مواصلاتی دامغان – معلمان – جندق درصد بالایی از میزان فوتی‌های تصادف‌ها را در استان سمنان به خود اختصاص می‌دهد و از این رو تکمیل باند دوم محور از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال احداث است و ترمیم مشخصات فنی و مهندسی قطعاتی از آن در زمره اولویت‌ها قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.