کد خبر : 8819
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۵۲
-

اولین ثمره بازگشایی مدارس الشتر و فیروزآباد تا اول مهر را تعطیل کرد

سرپرست فرمانداری الشتر گفت: به‌دلیل شیوع کرونا ویروس و در خطر بودن دانش‌آموزان، مدارس الشتر و فیروزآباد تا اول مهر تعطیل شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،افشین ترکارانی، سرپرست فرمانداری شهرستان سلسله امروز شنبه، بیست و دوم شهریور در جمع خبرنگاران، گفت: ۳۹ دانش‌آموز این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. منبع خبرگزاری

سرپرست فرمانداری الشتر گفت: به‌دلیل شیوع کرونا ویروس و در خطر بودن دانش‌آموزان، مدارس الشتر و فیروزآباد تا اول مهر تعطیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،افشین ترکارانی، سرپرست فرمانداری شهرستان سلسله امروز شنبه، بیست و دوم شهریور در جمع خبرنگاران، گفت: ۳۹ دانش‌آموز این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

منبع خبرگزاری ایکنا

وی با بیان این‌که از پانزدهم شهریورماه جاری تا دیروز ۳۹ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان سلسله به بیماری کرونا مبتلا شدند، افزود: در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریورماه هجده دانش‌آموز در این شهرستان  کرونایی شدند.

ترکارانی با یادآوری این‌که بیشترین آمار مبتلایان در بین دانش‌آموزان مربوط به مقطع ابتدایی است و دانش‌آموزان مبتلا شده بین هفت تا هفده سال سن دارند، اضافه کرد: همه دانش‌آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان سلسله جز کسانی بودند که مدرسه رفته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.