کد خبر : 5955
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
-

جایگاه سوم کشوری استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان در سال ۹۸ خبر داد. علی تشنه دل در دویست و بیست و یکمین و اولین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان در سال ۹۸ خبر داد.

علی تشنه دل در دویست و بیست و یکمین و اولین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سال جاری که در استانداری سمنان برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ۳۸۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان بالغ بر ۱۳ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۲۱۲ واحد به ارزش ۹۸۵۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید و ۱۶۸ واحد به ارزش ۳۳۴۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۸ ، ۷۰۸ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۶ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۴۰۴ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کشوری در پرداخت تسهیلات رونق تولید گفت: استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ در سال گذشته از نظر تعداد پرداخت رتبه چهارم و از نظر مبلغ رتبه سوم در کشور را دارا می باشد.

علی تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه بیش از ۱۰۵۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۲۴۹ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۵ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان افزود: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۵۵ واحد صنعتی و کشاورزی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۱۸۴۰ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی ، مالیات و زیربنایی سه واحد تولیدی عایق البرز ارغوان ، پارسا سازان و رنگین پروفیل کویر بررسی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.