کد خبر : 8831
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
-

بازدید خبرنگاران روزنامه پیام از پروژه های بازآفرینی شهرداری سمنان

خبرنگاران روزنامه پیام از پروژه های بازآفرینی شهرداری سمنان بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، تور خبری بازدید خبرنگاران از پروژه های بازآفرینی انجام شده و در حال انجام شهرداری سمنان روز پنجشنبه با حضور محمودرضا دارایی مدیر امور گردشگری و سعید پرسا مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان برگزار شد. ​خبرنگاران از پروژه های

خبرنگاران روزنامه پیام از پروژه های بازآفرینی شهرداری سمنان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، تور خبری بازدید خبرنگاران از پروژه های بازآفرینی انجام شده و در حال انجام شهرداری سمنان روز پنجشنبه با حضور محمودرضا دارایی مدیر امور گردشگری و سعید پرسا مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان برگزار شد.


خبرنگاران از پروژه های بازآفرینی خانه های تاریخی ، باغ راه ها ، گاراژ کلانتر و موزه آب و موزه سلامت و برخی از پروژه های دیگر شهری سمنان از نزدیک بازدید کردند.


مدیر امور گردشگری شهرداری سمنان در این بازدید با اشاره به مراحل پایانی پروژه مرمت خانه بهمن گفت: این خانه و سردر آب انبار جنب آن به عنوان موزه آب تا پایان سال قابل بهره برداری است . 


سعید پرسا مدیر بافت تاریخی نیز در این بازدید گفت : گاراژ کلانتر به عنوان گذر فرهنگی محل ارائه خدمات فرهنگی به شهر خواهد شد و نقش بسزایی در رشد زیرساخت های فرهنگی و گردشگری شهر دارد 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.