کد خبر : 19603
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
-

آغاز عملیات اجرایی 450کیلومترفیبرنوری در سمنان

آغاز عملیات اجرایی 450کیلومترفیبرنوری در سمنان
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از عملیات اجرایی 450کیلومتر فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان سمنان با اعتباری بالغ بر 1900هزار میلیارد خبر داد. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سید یاسر حسن پوردرحاشیه آئین آغاز پروژه ساخت تونل ارتباطی فیبر نوری شهر شهمیرزاد افزود: 10 شهر در استان سمنان دارای فیبرنوری می‌شوند .
وی با اشاره به اینکه شهرداری شهمیرزاد برای انجام این پروژه اهتمام ویژه‌ای داشته است،اذعان داشت : توسعه اینترنت پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری مورد تاکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا سرعت شبکه بسیار بیشتر شود و وزارت ارتباطات در اجرای این پروژه مصمم است.
حسن پور با بیان اینکه عقب ماندگی استان سمنان در دسترسی به اینترنت پرسرعت با اجرای این پروژه جبران می‌شود، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا پایان سال دسترسی اکثر مردم به فیبر نوری و اینترنت پرسرعت ایجاد شود.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه خیلی از تکنولوژی‌ها با اجرای این پروژه به‌روز می‌شود، ادامه داد: سمنان با اجرای پروژه نهضت ملی فیبر نوری قابلیت هوشمند شدن را پیدا می‌کند و زیرساختی برای یک شهر هوشمند است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.