کد خبر : 8842
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
-

افزایش ۱.۲۶ درصدی اوج بار مصرف برق در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان  گفت: اوج بار مصرف برق استان سمنان در سال ۹۹ تاکنون ۵۰۰.۲ مگاوات در پنجم مرداد بود که نسبت به سال گذشته ۱.۲۶ درصد افزایش داشت. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سید محمد موسوی زاده با اشاره به روند شاخص‌های مهم توزیع برق استان سمنان، افزود : انرژی تحویلی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان  گفت: اوج بار مصرف برق استان سمنان در سال ۹۹ تاکنون ۵۰۰.۲ مگاوات در پنجم مرداد بود که نسبت به سال گذشته ۱.۲۶ درصد افزایش داشت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سید محمد موسوی زاده با اشاره به روند شاخص‌های مهم توزیع برق استان سمنان، افزود : انرژی تحویلی در ۱۱ سال گذشته در استان افزایش ۴.۶۵ درصدی داشت و از ۲ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۷۵۰ مگاوات ساعت در سال ۸۸ به ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۱۳۲ مگاوات ساعت رسید.

وی افزود: ۲۵۰ هزار و ۸۶۲ مشترک سال ۸۸ از خدمات شرکت توزیع برق استان سمنان بهره‌مند بودند که اکنون به حدود ۴۰۰ هزار مشترک رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ادامه داد: اوج بار همزمان در استان با افزایش ۳.۲۳ درصدی از ۳۳۵.۵ مگاوات در سال ۸۸ به ۴۹۳.۹۶ مگاوات رسید.

موسوی زاده با اشاره به کاهش۶.۰۳ درصدی تلفات انرژی در استان سمنان در ۱۰ سال اخیر، تصریح کرد: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان بر اساس بررسی‌ها از میانگین کشوری کمتر و ۵.۹ درصد است.

وی ابراز داشت: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان سمنان بر اساس آمار‌ها بیش از ۸.۵۰ در سال ۸۸ بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان یادآور شد: تلفات انرژی در بخش توزیع برق استان سال گذشته ۶.۳ بود که با تلاش متخصصان این شرکت و مشارکت و همکاری همه جانبه شهروندان به ۵.۹ رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.