کد خبر : 19364
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
-

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق
فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان سیم و کابل برق هوایی در شهرستان شاهرود خبر داد؛

به گزارش ندای مردم ،سردار ” جلیل موقوفه ئی ” افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شاهرود ، رسیدگی سریع و بدون وقفه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

وی به بررسی میدانی صحنه های وقوع جرم و جمع آوری سرنخ های موجود در محل های سرقت اشاره و اضافه کرد : پلیس با بهره گیری از تجهیزات علمی و هوشمندانه ، طی گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک نفر را حین انجام سرقت سیم برق دستگیر و از وی حدود ۳۰ متر کابل کشف شد

موقوفه ئی افزود : در روند رسیدگی به پرونده ، با اعتراف متهم به همدستی با ۳ نفر دیگر در انجام برقت ها ، رد پای یک گروه حرفهای سارقان سیم و کابل برق محرز و دستگیری آن ها در اولویت کار ماموران انتظامی قرار گرفت . متر کابل کشف شد .

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ۳ متهم دیگر پرونده ، که ۲ نفر سارق و یک مالخر بودند ، طی عملیات های ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند ، ادامه داد : متهمان در مجموع به ۵۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان شاهرود اعتراف و بنا بر نظر کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شد .

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه هر ۴ متهم با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند ، خاطرنشان کرد : شناسایی و دستگیری سارقان و به ویژه مالخر ها یکی از اولویت های پلیس در سال ۱۴۰۲ است و به همه شهروندان عزیز اطمینان خاطر می دهیم که این طرح ها با شدت و قدرت ادامه خواهد داشت .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.