کد خبر : 9103
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
-

سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد

مهندس مظاهر خیرخواهان  عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ، سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان شد. ​ دکتر ابراهیم صالحی عمران ؛ رییس دانشگاه فنی و حرفه ای ، طی حکمی مهندس مظاهر خیرخواهان را به سمت سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،

مهندس مظاهر خیرخواهان  عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ، سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان شد.

دکتر ابراهیم صالحی عمران ؛ رییس دانشگاه فنی و حرفه ای ، طی حکمی مهندس مظاهر خیرخواهان را به سمت سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، در حکم انتصاب مهندس خیرخواهان آمده است :

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکار عالی در حوزه آموزش عالی، و به پیشنهاد رییس استان به موجب این ابلاغ به سمت « سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان» منصوب می شوید.


انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.


۱-  تلاش در جهت ارتقا سطح آموزش های مهارتی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند
۲- تلاش در جهت تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه ها با مشارکت بخش خصوصی، کمک های خیرین و تفاهم نامه و قراردادها
۳- تلاش درجهت جذب منابع مالی با استفاده از ظرفیت های محلی در جهت ارتقا سطح    برنامه ها
۴-تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده با سایر نهادها و دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی سطح استان/ شهرستان
۵-تلاش در جهت ارتباط با بنگاه های اقتصادی سطح استان/ شهرستان با محوریت ارتقا  مهارت آموزی و افزایش درآمدهای اختصاصی

دکتر ابراهیم صالحی عمران ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای از زحمات و تلاش های مهندس محمود خوشنویسان ریاست  اسبق آموزشکده فنی و حرفه ای کشاورزی پسران امیرآباد دامغان تقدیر و تشکر نمود و برای ایشان از درگاه احدیت ،سعادت ، سرافرازی و توفیق روزافزون را خواستار شد .


شایان ذکر است دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان  تنها دانشگاه دولتی مهارتی استان است که تحصیل در این دانشگاه رایگان  می باشد  و دارای چهار دانشکده که دو دانشکده در سمنان و دو دانشکده در شهرستان های شاهرود و امیرآباد دامغان  است و  در مجموع با  چهار هزار  دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی و استاد حق التدریس ارائه خدمت می نماید .


آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد و هم اکنون در رشته های مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی ، مهندسی ماشین های کشاورزی ، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات آی سی تی گرایش مدیریت آی سی تی ، کاردانی نصب و تعمیر آسانسور و پله برقی ،کاردانی مکانیک تاسیسات تهویه ، کاردانی فناوری تولیدات باغی ، کاردانی جوشکاری ،کاردانی فناوری پرورش دام ، کاردانی پرورش طیور ، کاردانی مکانیک ماشین های کشاورزی ، کاردانی تولید و بهره برداری گیاهان دارویی و معطر رسالت و ماموریت خود را دنبال می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.