کد خبر : 10088
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۴۶
-

نجات زن باردار از منطقه‌ای کوهستانی در جیرفت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت از تلاش نیرو‌های امدادی برای انتقال زن باردار از منطقه کوهستانی و صعب العبور، به مرکز درمانی در مدت زمان ۸ ساعت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،وحید شاهرخی افزود: صبح امروز با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر مبنی بر بدحال بودن زن بارداری در یکی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت از تلاش نیرو‌های امدادی برای انتقال زن باردار از منطقه کوهستانی و صعب العبور، به مرکز درمانی در مدت زمان ۸ ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،وحید شاهرخی افزود: صبح امروز با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر مبنی بر بدحال بودن زن بارداری در یکی از روستا‌های جیرفت، بلافاصله نیرو‌های امدادی این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به بارش برف و باران، مه زیاد و صعب العبور بودن منطقه، تیم امدادونجات پایگاه جبال بارز شهرستان با همراهی پرستار و ماما پس از طی ۹۰ کیلومتر به روستای دیمند گویگان رسیدند.

شاهرخی با اشاره به اقدامات پیش بیمارستانی برای فرد مذکور، عنوان کرد: با همراهی پرستار و ماما، این زن باردار به بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت، انتقال یافت.

وی با بیان اینکه این زن باردار ۴۳ ساله است، گفت: این عملیات با تلاش ۸ ساعته نجاتگران و در منطقه صعب العبور و در شرایط بدی آب و هوا انجام شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.