کد خبر : 9144
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
-

افتتاح چهار طرح آبخیزداری در شهرستان میامی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان میامی از افتتاح چهار طرح آبخیزداری درسال جاری خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد علی رضایی رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میامی از افتتاح چهار طرح آبخیزداری درسال جاری خبر داد و

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان میامی از افتتاح چهار طرح آبخیزداری درسال جاری خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد علی رضایی رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میامی از افتتاح چهار طرح آبخیزداری درسال جاری خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی هزینه شده است.

وی افزود: چهار طرح آبخیزداری منابع طبیعی طی هفته دولت در شهرستان میامی افتتاح می‌شود.

محمد علی رضایی ابراز داشت: سرمایه‌گذاری از محل صندوق توسعه ملی صورت گرفته است، و با توجه به نقش و اهمیت آبخیزداری در کنترل سیلاب، تغذیه سفره‌های زیرزمینی و تقویت پوشش گیاهی تلاش شد تا این طرح‌ها با مشارکت جوامع محلی به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میامی بابیان اینکه اقدامات منابع طبیعی در دراز مدت نقش و اهمیت خود را آشکار می‌کند، تصریح کرد: نهال‌کاری و تلاش برای مهار بیابان از دیگر اقداماتی است که می‌تواند در جلوگیری از پیش روی بیابان به روستا‌ها و خالی شدن این مکان‌ها از سکنه پیشگیری کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه عرصه منابع طبیعی بسیار وسیع حراست و حفاظت از آن به‌تن‌هایی مقدور نیست لذا آموزش بهره‌برداران در دستور کار قرار گرفت تا این افراد خودشان بتوانند به کنترل و حفاظت از منابع طبیعی کمک کنند ضمن آنکه در هر ساعت از شبانه روز نیز منابع طبیعی پاسخگوی مردم با شماره تلفن ۱۵۰۴ خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.