کد خبر : 9142
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
-

پیام شهردار سمنان به مناسبت روز آتش‌نشان

شهردار سمنان با انتشار پیامی فرا رسیدن روز آتش‌نشان را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تبریک گفت. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتشنشان، با صدور پیامی این روز را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات

شهردار سمنان با انتشار پیامی فرا رسیدن روز آتش‌نشان را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتشنشان، با صدور پیامی این روز را به تمام آتش‌نشانان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تبریک گفت.


متن پیام شهردار سمنان به این شرح است:


هفتم مهرماه روز آتش نشان است .این روز با هدف ترویج ایمنی و جلوگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های‌ آتشنشانان وطن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است. مردانی از جنس ایثار، شهامت و شهادت، فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خَلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند.


اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان، از خدمات و زحمات آتش نشانان خدوم و زحمتکش شهرداری سمنان ، که با از خود گذشتگی و ایثارِ جان خود همواره در مواجهه با خطر، با جسارت و شجاعت، برای نجات آسیب‌دیدگان تلاش کرده‌اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم شهرمان همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند،  قدردانی نموده و امیدوارم که همواره پیروز، سلامت و سعاوتمند باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.