کد خبر : 9313
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۰۱
-

کرونا در استان سمنان طغیان کرده است

کرونا در استان سمنان طغیان کرده است

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سمنان با بیان اینکه بیماری کرونا در استان دوباره طغیان کرده است، گفت: احتمال وضع مقررات سخت‌گیرانه در استان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،قاسم شریفی در جلسه کمیته بازرسی و نظارت ستاد مقابله با کرونای استان گفت: این روزها، شاهد طغیان مجدد کرونا در استان هستیم و شرایط در ماه‌های گذشته برای مسئولان کادر درمانی و بهداشتی دشوار بوده است از سوی دیگر غالب مبتلایان کرونا دچار بیماری خفیفی شده و بهبودی پیدا می‌کنند، اما این بیماری می‌تواند برای برخی از شهروندان مخاطره‌آمیز باشد لذا رعایت بهداشت عمومی الزام اصلی است.

وی افزود: اطلاع رسانی به افرادی که ساکن مناطق پرخطر هستند یا در بازه زمانی ۱۴ روز گذشته به این مناطق سفر کرده‌اند، یکی از اقداماتی است که باید صورت پذیرد ،  اگر مردم مطلع شوند که در چه مناطقی از شهر، یا در چه اداراتی حضور فعالِ ویروس را داریم، قطعاً خود مراقبتیِ بیشتری خواهند داشت.

شریفی ادامه داد:  رفتار مدیران و کارفرمایان نباید به گونه‌ای باشد که مبتلا شدن به این بیماری، ننگ و عار تلقی شود. کرونا یک بیماری مثل همه بیماری‌ها بوده و فرد ممکن است به یک دلایلی مبتلا شود و لذا وقتی مبتلا شد باید برای حفظ جان خود و همشهریان و همکارانش و به عنوان وظیفه‌ای شرعی به اطرافیان، خانواده، آن را اطلاع دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.