کد خبر : 9679
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
-

توزیع شکر و برنج با قیمت مصوب دولتی در شهرستان میامی

مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان میامی گفت: برای تامین نیاز مردم، تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها بیش از ۱۶ تن شکر و برنج در شهرستان میامی توزیع شده است. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مهدی حق پرست مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان میامی گفت:این محصولات توسط اتحادیه تعاونی روستایی این شهرستان

مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان میامی گفت: برای تامین نیاز مردم، تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها بیش از ۱۶ تن شکر و برنج در شهرستان میامی توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، مهدی حق پرست مسئول اداره تعاون روستایی شهرستان میامی گفت:این محصولات توسط اتحادیه تعاونی روستایی این شهرستان تامین و در فروشگاه های شرکت های تعاونی این شهرستان توزیع شده است.

در ادامه حق پرست هدف از توزیع این اقلام را تامین نیاز مردم، تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها اعلام کرد و افزود: از این میزان اقلام، ۱۱ تن برنج و ۵ تن شکر است.

به گفته وی ، شکر به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم هفت هزار و ۳۰۰  تومان و برنج به قیمت هر کیسه ده کیلویی ۱۷۵ هزار تومان درفروشگاه های تعاونی میامی عرضه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.