کد خبر : 161
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
-

تامین آب در استان، یقینا باعث توسعه و پیشرفت خواهد شد

استاندار سمنان گفت: تامین‌آب پایدار برای استان سمنان، به طور یقین توسعه و پیشرفت این‌منطقه را به همراه خواهد داشت.به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علیرضا آشناگر  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: یقینا تامین آب در استان، باعث خواهد شد تا سمنان هر چه بیشتر نقش

استاندار سمنان گفت: تامین‌آب پایدار برای استان سمنان، به طور یقین توسعه و پیشرفت این‌منطقه را به همراه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علیرضا آشناگر  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: یقینا تامین آب در استان، باعث خواهد شد تا سمنان هر چه بیشتر نقش تاثیر گذار خود را در حوزه اشتغال کشور ایفا کند و زیرساخت های توسعه این استان فراهم شود.
وی افزود: از نمایندگان مردم استان و همچنین نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب ردیف بودجه انتقال آب دریای خزر تقدیر و تشکر می‌کنم.
استاندار سمنان تصریح کرد:تصویب این مهم‌گام اول است و انشالله با اجرای طرح‌ مطالعاتی این‌ موضوع،هر چه سریعتر شاهد آغاز فاز اجرایی انتقال آب دریای خزر به استان خواهیم بود.
وی ادامه داد:ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور نیز تلاش بسیار مهمی در خصوص تصویب انتقال آب دریای خزر داشتند که قابل تقدیر و قدردانی است.
آشناگر اظهار داشت: با توجه به نیاز امروز‌ جامعه برای ایجاد فرصت های شغلی، تلاش کنید تا با تدوین دستورالعمل های مورد نیاز، در حوزه مشاغل خانگی تسهیل شود.
وی تاکید کرد: مسئولان نسبت به شناسایی و ارائه خدمات به اقشار محروم و آسیب پذیر حاشیه شهرها و روستاها اقدام مقتضی بعمل آورند.
استاندار سمنان افزود:بهداشت و درمان‌ استان در زمینه های مختلف بسیار‌ مطلوب اقدام‌کرده و قابل تقدیر است و امیدواریم ارتقا شاخصه های سلامت و بهداشت در استان با عملکرد مطلوب این مجموعه، مستمر باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.