کد خبر : 9785
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
-

پرداخت بیش از ۸هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی استان سمنان

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی استان خبر داد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علی تشنه دل در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اعلام

 رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۰۰ واحد تولیدی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علی تشنه دل در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: ۸ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹ و بند الف تبصره ۱۸ ( برنامه تولید و اشتغال ) به ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که در یک ماه گذشته از نظر تعداد طرح ۴۴ درصد و از نظر مبلغ ۱۷۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی ، ۲۱۵ واحد به ارزش حدود ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال مربوط به رونق تولید ۹۹ و ۲۸۵ واحد به ارزش ۴۴۳۰ میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال می باشد.

رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ که از شهریور سال جاری آغاز شده است ، ۳۶۷ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۱۵۲ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

وی ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه ۱۱۵۰ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۴۸۵ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

علی تشنه دل با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به ۸۶ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات زیربنایی ، تامین اجتماعی و مالیات چهار واحد تولیدی استان بررسی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.