کد خبر : 9841
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
-

برگزاری طرح سفره مهربانی ۳ با مشارکت خیرین در استان سمنان

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از برگزاری طرح سفره مهربانی ۳ با مشارکت خیرین در این استان خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند با مشارکت در این طرح از محرومین و نیازمندان واقعی حمایت کنند. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، فرج الله وفادار دبیر کانونهای خدمت رضوی استان سمنان در رابطه با

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از برگزاری طرح سفره مهربانی ۳ با مشارکت خیرین در این استان خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند با مشارکت در این طرح از محرومین و نیازمندان واقعی حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، فرج الله وفادار دبیر کانونهای خدمت رضوی استان سمنان در رابطه با طرح سفره مهربانی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت از خانواده های نیازمند در سطح استان می باشد که به دلیل از دست دادن سرپرست خانواده یا بیکار شدن سرپرست خانواده و نداشتن در آمد در فقر به سر می برند و تحت پوشش نهاد های حمایتی نیستند به عبارت دیگر خانواده هایی که هیچ در آمدی ندارند و یا حداکثر درآمدشان یارانه می باشد مشمول این طرح خواهند بود.


دبیر کانونهای خدمت رضوی استان سمنان ادامه داد ، این طرح با سهم مشارکت ۵۰ درصدی  خیران و مشارکت ۵۰ درصدی آستان قدس رضوی برای خانواده های محروم و نیازمند با اولویت افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نمی باشند، اجرا خواهد شد.


وفادار با اشاره به شناسایی محرومین و خانواده‌های نیازمند از طریق شبکه خادمیاری استان ،ائمه جماعات مساجد ، خیریه های معتبر، کمیته امداد حضرت امام ( ره ) و سازمان بهزیستی انجام خواهد پذیرفت افزود: طی این طرح کارت‌هایی به خانواده‌های محروم جهت خرید نان به مدت سه ماه اهدا خواهد شد .


دبیر کانونهای خدمت رضوی استان سمنان تصریح کرد ،برای این خانواده های نیازمند یک کارت اعتباری ۴۵۰ هزار تومانی مختص خرید نان صادر می شود که دارندگان این کارت می‌توانند به مدت ۹۰ روز و به ازای هر روز پنج هزار تومان از نانوایی‌های معین در محلات، نان تهیه کنند.


وفادار ابراز امیدواری کرد خیرین عزیز می‌توانند با مشارکت (۲۲۵ هزار تومانی) در این طرح از نیازمندان واقعی حمایت کنند و امیدواریم بتوانیم با جلب مشارکت بیشتر خیرین این طرح را در سطح گسترده‌تری اجرا کنیم.


دبیر کانونهای خدمت رضوی استان سمنان با اشاره به نحوه مشارکت خیرین در این طرح گفت ، خیرین و خادمیاران می توانند کمک های نقدی خود برای مشارکت در طرح «سفره مهربانی۳» را به شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۲۹۱۲۸۳ به حساب نذورات آستان قدس رضوی واریز نمایند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.