کد خبر : 10055
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
-

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان به مناسبت روز حسابدار

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان  در پیامی فرارسیدن روز حسابدار را به همکاران زحمتکش و پرتلاش در حوزه‌های مختلف مالی شهرداری سمنان تبریک گفت . ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، در متن این پیام آمده است :  ​روز حسابدار فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات حسابداران گامی

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان  در پیامی فرارسیدن روز حسابدار را به همکاران زحمتکش و پرتلاش در حوزه‌های مختلف مالی شهرداری سمنان تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، در متن این پیام آمده است : 


روز حسابدار فرصتی ارزشمند و مغتنم است تا با ارج نهادن به خدمات حسابداران گامی کوچک در راستای قدرشناسی از تلاش های آنان برداشته شود. 


بدون تردید حسابداران از طریق سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مدیریت ، نقش به سزایی در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری و همچنین اجرای دقیق برنامه های سازمان دارند و نقش حسابداران  به جهت  ثبت منظم اطلاعات و عملیات مالی بیش از پیش تاثیرگذار خواهد بود.


اینجانب این روز را به عنوان تجلی بخش اتحاد و یگانگی حسابداران و نماد تکریم و تجلیل از حسابداران به جامعه حسابداران ایران و بویژه همکاران حوزه مالی و حسابداری در شهرداری سمنان تبریک گفته و از زحمات آنان تشکر ویژه داشته و آرزوی توفیق را در تمامی عرصه‌های زندگی دارم . 


علی رضا شربتدار 
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.