کد خبر : 10075
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
-

۱۵۷ پروژه عمرانی استان سمنان در دست اجراست

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بابیان اینکه ۱۵۷ پروژه عمرانی در دو دوره سفر رئیس‌جمهور به این استان در دست اجرا است، گفت: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار است. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، منوچهر فخری در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی سفر ریاست جمهوری به استان به میزبانی استانداری سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بابیان اینکه ۱۵۷ پروژه عمرانی در دو دوره سفر رئیس‌جمهور به این استان در دست اجرا است، گفت: تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، منوچهر فخری در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی سفر ریاست جمهوری به استان به میزبانی استانداری سمنان اظهار داشت: ۱۵۷ پروژه عمرانی در دو دوره سفر رئیس‌جمهور به این استان در دست اجرا است.

وی بابیان اینکه در دوره اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان در دور اول سفر وی ۷۲ پروژه بااعتبار ۹۶۲ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف مصوب شد، افزود: با پیگیری‌هایی که توسط مجموعه مسئولان استان و نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت، این اعتبار افزایش پیدا کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان همچنین با اشاره به اینکه دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان ۸۵ پروژه مصوب شده است، تصریح کرد: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های جدید در بخش‌های مختلف مصوب و تخصیص یافت.

فخری تأکید کرد: علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در کشور و استان و همچنین ایجاد محدودیت‌هایی در بخش‌ها و سطوح کشور، خوشبختانه با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته خللی درروند اجرای طرح‌های عمرانی و پروژه‌های مصوب سفر در استان ایجاد نشد.

وی رصد و پیگیری طرح‌ها به‌منظور بررسی وضعیت و کیفیت اجرای طرح‌ها را در دستور کار دانست و گفت: تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها توسط مسئولان استان و نهاد ریاست جمهوری همواره رصد می‌شود.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه هنوز اعتبارات دور دوم سفر به‌صورت کامل به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ نشده است، خاطرنشان کرد: ابلاغ این اعتبار نقش مؤثری در تکمیل طرح‌ها و ایجاد رشد اقتصادی و توسعه پایدار در سطح استان ایفا می‌کند.

فخری تعین تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام را از اولویت‌های مهم دولت برشمرد و اضافه کرد: نیاز است تا مدیران استان، توجه به اجرای پروژه‌های سفر را بیش‌ازپیش موردتوجه قرار دهند.

وی یادآور شد: بسیاری از طرح‌های عمرانی مصوب سفرهای ریاست جمهوری به استان از مطالبات مردم بوده که نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی به‌صورت ویژه و دقیق در امورات مرتبط با این پروژه‌ها به‌منظور تسریع در تکمیل روند احداث و بهره‌برداری ورود کرده و دفتر فنی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز بر این مهم نظارت مستمر اعمال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.