کد خبر : 10131
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
-

عباس گلرو: از حقوق کامل مردم فلسطین و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف حمایت می کنیم

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملتهای مسلمان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می کند و از حقوق کامل مردم فلسطین و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف حمایت می کنیم. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا در میزگرد مجازی

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملتهای مسلمان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می کند و از حقوق کامل مردم فلسطین و تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا در میزگرد مجازی “تجارب کشورها در حمایت از فلسطین” که از سوی “اتحادیه نمایندگان پارلمان ها برای قدس” و با مشارکت نمایندگانی از ایران, فلسطین, پاکستان و ترکیه برگزار شد, عباس گلرو رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس, با اشاره به اصول قانون اساسی و مواضع کشورمان, مجموعه اقدامات و مصوبات مجلس در حمایت از فلسطین را تشریح کرد. نماینده مردم سمنان, مهدیشهر و سرخه با اشاره به طرح ایران مبنی بر برگزاری همه پرسی در سرزمین فلسطین گفت این طرح دموکراتیک ترین راه حل برای اعاده حقوق ملت فلسطین و همزیستی پیروان همه ادیان الهی و ساکنان اصلی فلسطین است.

احمد بحر نائب رئیس اول مجلس قانونگذاری فلسطین, با تقدیر از نقش تاریخی ایران در حمایت از فلسطین و تقدیر از موضع نخست وزیر پاکستان در مخالفت با فشارها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی, خواستار اقدام هماهنگ پارلمانهای اسلامی برای مقابله با سیاست عادی سازی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.