کد خبر : 10158
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
-

۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه عباس‌آباد – کاهک اختصاص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان بابیان اینکه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه عباس‌آباد – کاهک اختصاص یافت، گفت:این اعتبار از محل سفر دوم رئیس‌جمهور به استان تأمین می‌شود. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نادر مالکی در جلسه ویدئو کنفرانسی بررسی وضعیت روند اقدامات در خصوص میامی به‌عنوان یکی از شهرستان‌های کمتر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان بابیان اینکه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه عباس‌آباد – کاهک اختصاص یافت، گفت:این اعتبار از محل سفر دوم رئیس‌جمهور به استان تأمین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نادر مالکی در جلسه ویدئو کنفرانسی بررسی وضعیت روند اقدامات در خصوص میامی به‌عنوان یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته کشور به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه پروژه عباس‌آباد-کاهک اعتباری به میزان ۳۰ تا ۵۰ میلیارد از محل دو مرحله سفر ریاست جمهوری به استان اختصاص یافت که تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، اظهار داشت: اعتبار ویژه ساخت و بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی در میامی نیز به‌صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص یافت.

وی بابیان اینکه برای ۱۵۰ پروژه اولویت داری که برای تحقق سند توسعه شهرستان میامی در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: اختصاص ۱۰۰ درصدی این اعتبار صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با اشاره به اینکه دو پروژه شاخص در میامی تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار داشتند که پروژه ترومای این شهرستان یکی از این موارد است که از محل سفر اول ریاست جمهوری به استان اعتبار آن تخصیص داده شد، گفت: امروز به‌صورت کامل، میزان هفت میلیارد تومان تخصیص و این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

مالکی بابیان اینکه پروژه احداث ساختمان جدید فرمانداری میامی نیز از پروژه‌هایی است که جنبه اقتصادی داشته که ۱۰۰ درصد اعتبار موردنیاز تخصیص داده‌شده است، افزود: استفاده از ظرفیت پیمانکاران و سرمایه‌گذار بخش خصوصی باید بیش‌ازپیش در شهرستان موردتوجه قرار گیرد.

فرماندار میامی نیز در این جلسه بابیان معتقدم باید بتوانیم از ظرفیت‌های موجود به‌صورت خاص برای توسعه میامی استفاده کنیم، اظهار داشت: میامی با ۴۰ هزار نفر جمعیت و ۸۸ درصد جمعیت روستایی به شغل‌های کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

احمد ملایری با تأکید بر اینکه ۳۳ درصد از محصولات استان و برخی از محصولات مانند چغندرقند به میزان ۹۵ درصد و فلفل ۱۰۰ درصد، متعلق به میامی است، یادآور شد: توسعه شهرستان نیاز به نگاه و اعتبار و همت ویژه دارد.

وی گفت: در خصوص مباحث اجرایی طرح، تقریباً تمامی دستگاه‌ها در اجرای این طرح هماهنگی و همکاری مطلوبی داشتند، اما دستگاه‌های اجرایی برای اقدامات ویژه نیاز به اعتبار ویژه دارند.​

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.