کد خبر : 10382
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
-

ستاد جشنواره پایتخت کتاب در سمنان برگزار شد

ستاد جشنواره پایتخت کتاب روز سه شنبه با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه جشنواره پایتخت کتاب سمنان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،در این نشست با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین اقدامات و فعالیت های صورت

ستاد جشنواره پایتخت کتاب روز سه شنبه با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دبیرخانه جشنواره پایتخت کتاب سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،در این نشست با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آخرین اقدامات و فعالیت های صورت گرفته برای کسب عنوان پایتختی کتاب برای سمنان ارائه شد.

مسوول دبیرخانه پایتخت کتاب سمنان در این نشست با بیان اینکه تاکنون ۶۴ جلسه ستادی برای این جشنواره در سمنان برگزار شده است گفت: برای تحقق این برنامه ۲۰ طرح خلاقانه و نو برنامه ریزی و تدوین شده است.

رضا شمس خانی با تاکید بر اینکه کسب عنوان پایتختی کتاب خواست و نظر مردم است که در قالب یک نظرسنجی مشخص شده است گفت: طرحهای مدون ظرف یک سال آینده در این استان اجرایی می شود.

مسوول دبیرخانه پایتخت کتاب سمنان کتابخانه های دیجیتالی، ایجاد کتابخانه های تخصصی ویژه بانوان، سالمندان و چهره های فرهیخته و مطرح استان، ایجاد مهدهای کتاب ویژه خردسالان و … را از جمله این برنامه ها برشمرد.

وی توسعه باشگاههای کتابخوان کودک و نوجوان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: شمار این باشگاهها که در سال ۹۸ به ۱۰۰ باشگاه نمی رسید امسال تاکنون در این استان به ۵۱۶ باشگاه رسیده و امیدواریم این تعداد تا پایان سال ۹۹ به دو هزار و ۶۰۰ باشگاه برسد.

در این نشست سایر اعضا دیدگاهها و نظرات خود را در خصوص کتاب و اهمیت کتاب و کتابخوانی بیان کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.