کد خبر : 10393
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
-

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب شد

استاندار سمنان، طی حکمی قاسم شریفی را به‌عنوان مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب کرد. علیرضا آشناگر، استاندار سمنان طی حکمی قاسم شریفی را به‌عنوان مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،در حکم انتصاب شریفی آمده است: نظر به‌مراتب تعهد، سوابق، تجربه

استاندار سمنان، طی حکمی قاسم شریفی را به‌عنوان مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب کرد.

علیرضا آشناگر، استاندار سمنان طی حکمی قاسم شریفی را به‌عنوان مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،در حکم انتصاب شریفی آمده است: نظر به‌مراتب تعهد، سوابق، تجربه و توانمندی جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی منصوب می‌شوید.

در ادامه آمده است: برقراری تعاملات و ارتباطات لازم بین واحدهای استانی در جهت تسریع در انجام وظایف محوله، برقراری ارتباط با مدیریت‌های داخلی استانداری و انجام هماهنگی‌های لازم در جهت ایجاد وحدت رویه، تنظیم دیدار با مقامات کشوری و لشکری و زمینه‌سازی لازم در جهت برنامه‌ریزی، برقراری ارتباط و تعامل پویا و کارآمد با دفاتر وزارتی ستاد وزارت کشور و هماهنگی و نظارت بر فعالیت دفتر از جمله اموری است که انتظار دارد، نسبت به آن تلاش و اهتمام ورزید.

استاندار سمنان عنوان کرد: توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

قاسم شریفی، هفده سال پیش خدمت خود را بصورت رسمی در آموزش و پرورش شهرستانِ سرخه در استان سمنان آغاز کرد.

وی یکی از جوان ترین مدیران کل درحال حاضر دفاتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری های سراسر کشور بوده و دارای تجارب ارزنده در حوزه مدیریت می باشد که آخرین آن، مشاور معاون وزیر آموزش و پرورش و همچنین معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان است.‌

عملکرد موفق ایشان در بیش از ۶۱ ماه معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و علاوه بر آن، بیش از شش سال مسئول ادارات آموزش راهنمایی، ضمن خدمت و توانمندسازی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش، از ایشان چهره ای مقبول در جامعه فرهنگیان استان سمنان ساخته است.

وی، تحصیل کرده ی دوره phd (دکتری) در گرایش برنامه ریزی شهری، مجری و پژوهشگر پنج طرح پژوهشیِ استانی و کشوری و همچنین نگارنده یازده مقاله علمی بوده و حضور همراه با ارائه‌ اثر در بیش از بیست همایش و کنفرانس بین المللی و ملی نیز از دیگر کارکردهای آموزشی و پژوهشی وی می باشد.

لازم بذکر است؛ کسب هشت رتبه برتر کشوری در جشنواره های ملی و تجارب مدیریتی آموزش و پرورش، دانشجوی نمونه کشور در سال ۱۳۸۱، مدیر نمونه استان سمنان در سال ۱۳۸۶ و نفر منتخب کشور در اجلاسیه بیست و پنجم و اجلاسیه بیست و هفتم نماز ،مدیرکل حراست استانداری و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان از افتخارات مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.