کد خبر : 10525
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
-

کمک خیران برای ساخت کتابخانه‌ها ستودنی است

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با تأکید بر ضرورت ترویج کتابخوانی و کتابخانه سازی، گفت: با کمک خیران گام بلندی در ادامه نهضت کتابخانه سازی مازندران برداشته شده است. به‌گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، آرزو ولیپور با قدردانی از خیران که همیشه در کنار کتابخانه های عمومی هستند، اظهار کرد: نیاز است با کمک خیران توجه

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با تأکید بر ضرورت ترویج کتابخوانی و کتابخانه سازی، گفت: با کمک خیران گام بلندی در ادامه نهضت کتابخانه سازی مازندران برداشته شده است.

به‌گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، آرزو ولیپور با قدردانی از خیران که همیشه در کنار کتابخانه های عمومی هستند، اظهار کرد: نیاز است با کمک خیران توجه ویژه ای به بازسازی و بهسازی کتابخانه های عمومی شود.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر با کمک و مشارکت خیران ۹ پروژه نیمه کاره کتابخانه ای به اتمام رسیده است، افزود: با کمک خیران می‌توانیم اتفاقات خوبی در حوزه کتابخانه سازی رقم بزنیم و ما به تنهایی و تنها با  بودجه دولتی نمی‌توانیم پروژه ها را به سرانجام برسانیم.و همین اعتماد شایسته در سال جاری مازندران را به رتبه نخست کتابخانه سازی در کشور رساند.

ولیپور کمک خیران به کتابخانه های عمومی را نمونه ای از ایثار عنوان کرد و ادامه داد:  خیرین ، وجه والایی از ایثارگری هستند چرا که از مالشان گذشت می کنند و این جلوه ای  زیباست که در جامعه نمایان می شود و باید الگو‌سازی شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با قدردانی از زحمات و حمایت های فرماندار بابل، تصریح کرد: برای تکمیل کتابخانه آبادیان نیاز به اعتبارات دولتی بیشتری است که در کمیته برنامه ریزی باید به آن پرداخته شود.

ولیزاده فرماندار ویژه بابل نیز با قدردانی از اقدامات ارزشمند مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران و خیران در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گفت: کتابخانه آبادیان به دلیل کمبود بودجه پیشرفت فیزیکی خوبی نداشته است، اما هم اکنون با  انعقاد تفاهم نامه ای که با خانواده این خیر بزرگوار و آقای بزرگی از خیران گرانقدر شهرستان بابل انجام شد،  این پروژه تکمیل می شود و همراهی مدیرکل کتابخانه ها تا پایان مسیر موجب قوت قلب خیر خواهد شد.

وی افزود: بابل از شهرستان هایی است که دانشجویان زیادی در حال تحصیل در دانشگاه ها دارد و فعالیت سه کتابخانه در حوزه شهری نیاز مردم را رفع نمیکند و امیدواریم با حمایت و  عزم جدی مدیرکل کتابخانه های عمومی این پروژه به نتیجه بنشیند.

پروژه کتابخانه آبادیان در سال ۹۲ با مساحت ۳۰۰ متر و زیربنای ۷۵۰ متر کلنگ زنی شد و در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.