کد خبر : 19539
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
-

انتقام نگهبان اخراجی شرکت از صاحبکارش

انتقام نگهبان اخراجی شرکت از صاحبکارش
 نگهبان اخراجی شرکت شن و ماسه برای انتقام ، نقشه سرقت تجهیزات و وسایل شرکت به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال را طراحی و اجرا کرد .؛

به گزارش ندای مردم ،سرهنگ ” محمد صدفی ” فرمانده انتظامی شهرستان آرادان افزود : در پی شکایت مالک یکی از شرکت های شن و ماسه مبنی بر سرقت تجهیزات و وسایل شرکت ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی در ادامه افزود : با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و تحقیقات جامع در این خصوص و به کارگیری تجهیزات هوشمند پلیسی ماموران به یکی از نگهبانان شرکت که به تازگی از آن آنجا اخراج شده بود مظنون شدند .

سرهنگ صدفی از شناسایی محل اختفای مظنون پرونده در شهرستان گرمسار با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس خبر داد و اظهار داشت : پس از ورود ماموران به مخفیگاه وی و بازرسی از آنجا مقدار زیادی وسایل و تجهیزات کارگاهی کشف و ضبط شد که همگی آنها طبق تایید شاکی پرونده متعلق به شرکت شن و ماسه بود .

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده طبق نظر کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شد ، تصریح کرد : متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به سرقت از محل کار سابق خود با انگیزه انتقام از صاحبکارش اقرار کرد .

صدفی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد گفت اموال سرقتی کشف شده به مالباخته تحویل و متهم پس از صدور قرار قانونی روانه زندان شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آرادان با تاکید بر استفاده از دوربین های مداربسته ، حفاظ های مناسب و سایر تجهیزات بازدارنده برای پیشگیری از سرقت ، به صاحبان شرکت ها و کارگاه ها توصیه کرد از رها کردن ابزار و وسایل قیمتی در محوطه کارگاه یا شرکت بدون تجهیزات لازم امنیتی خوداری کرده و در صورتی که کارمند یا نگهبان اخراجی آنها به قتل های درهای ورودی و یا انبار ها دسترسی داشته و در اسرع وقت نسبت به تعویض قفل اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.