کد خبر : 10842
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
-

سارقان مسلح طلافروشی در استان گلستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان : سارقان مسلح طلا فروشی های سمنان و شاهرود با اقدام سریع پلیس سمنان و گلستان دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : صبح سه شنبه بیست و هشتم بهمن ، دو فرد مسلح با حضور در یک طلافروشی در بازار شاهرود قصد سرقت

فرمانده انتظامی استان سمنان : سارقان مسلح طلا فروشی های سمنان و شاهرود با اقدام سریع پلیس سمنان و گلستان دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : صبح سه شنبه بیست و هشتم بهمن ، دو فرد مسلح با حضور در یک طلافروشی در بازار شاهرود قصد سرقت داشتند که با واکنش سریع و هوشیاری طلافروش و بکارگیری تجهیزات تدافعی و بازدارنده ، سارقان در هدف خود ناکام ماندند و متواری شدند.

سردار عبدالله حسنی افزود : سارقان عصر همان روز  در سمنان به یک طلافروشی دستبرد و با تیراندازی به سمت طلافروش وی را مصدوم کرده و مقادیری طلا را به سرقت بردند و با استفاده از شلوغی بازار و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: با سرعت عمل و هوشیاری پلیس و بکار گیری توان فناوری و سامانه‌های هوشمند، کمتر از ۲۴ ساعت از زمان وقوع سرقت ، هویت عاملان سرقت شناسایی شد.

سردار حسنی افزود: در تحقیقات تکمیلی و اطلاعاتی پلیس مشخص شد سارقان به استان گلستان متواری شده‌اند و با هماهنگی با پلیس این استان در عملیات غافلگیرانه و مسلحانه در شهرستان در گز سارق اصلی مسلح که اقدام به تیراندازی به ماموران کرده بود با شلیک دقیق پلیس مورد هدف قرار گرفت و دستگیر شد.

وی ادامه داد : همدست وی نیز در عملیاتی مجزا و منسجم در شهر گرگان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد. 


وی تاکید کرد: اطلاعات تکمیلی درباره این سرقت ها به زودی اعلام می شود. 

خبرنگار-راضیه علی رضائی علائی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.