کد خبر : 18248
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
-

صعود به لیگ برتر کشور در گرو حمایت مسوولان است

صعود به لیگ برتر کشور در گرو حمایت مسوولان است
سرمربی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار با اشاره به صدرنشینی تنها نماینده استان سمنان در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران گفت: صعود این تیم به لیگ برتر در گرو حمایت مسوولان شهرستان و استان است.؛

به گزارش ندای مردم دو استان،سیدمحمد یحیی‌زاده  افزود : پیش از آغاز لیگ دسته یک فوتسال با حمایت‌های مدیرعامل باشگاه سبحان فلز گرمسار، صعود به لیگ برتر هدفگذاری و ۹۰ درصد خواسته‌های کادر فنی برای جذب بازیکن محقق شد که تاکنون نیز نتایج درخشانی کسب شده است.

وی با بیان اینکه باشگاه سبحان فلز پیش از آغاز رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور به دلیل مشکلات مالی موفق به جذب چند بازیکن تاثیرگذار نشد، افزود: یزدان درخشانی مدیر عامل باشگاه از سال ها پیش به تنهایی حمایت مالی از این تیم را در لیگ استان سمنان آغاز کرد، تا امسال که تیم سبحان فلز به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر فوتسال کشور مطرح شده است.

 

سرمربی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار با بیان اینکه مسوولان شهرستان گرمسار و استان سمنان از این تیم هیچگونه حمایتی نمی‌کنند، تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه که حتی برای انجام تمرین‌ها و مسابقه‌های تیم در سالن ورزشی گرمسار باید هزینه پرداخت کند ۲ هفته پیش تیم را منحل کرد، اما بازیکنان با هزینه شخصی و طی کردن مسافت ۱۴ ساعته تا ایلام با اتوبوس، موفق به شکست میزبان خود تیم شهدای ورزشکار این شهر شدند.

وی ادامه داد: مدیرعامل باشگاه سبحان فلز به صراحت اعلام کرده در صورت حمایت نشدن از سوی مسوولان شهرستان و استان، قادر به ادامه تیم‌داری در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران نیست.

یحیی‌زاده در عین حال گفت: تیم سبحان فلز گرمسار با وجود مشکلات مالی عدیده، از لحاظ فنی شرایط مطلوبی دارد و امید می‌رود با رفع مشکلات مالی و جذب چند بازیکن در نیم فصل، صعود به لیگ برتر فوتسال کشور را جشن بگیرد.

سرمربی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار با بیان اینکه بازیکنان این تیم برای تداوم موفقیت‌ در لیگ دسته یک فوتسال نیازمند دلگرمی هستند، یادآور شد: طبق مقررات اگر ۵۱ درصد قرارداد بازیکنان در نیم‌فصل پرداخت نشود می‌توانند تیم را ترک کرده و به تیم دیگری ملحق شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار ۲ روز پیش در دیدار خانگی هفته هفتم لیگ دسته یک با وجود مصدومیت چهار بازیکن به نام‌های مهرداد کریمی، الیاس قبادی و امیرحسین کشاورز و جواد حسینی مقابل تیم پالایش نفت اصفهان پیروز شد و با ۱۴ امتیاز صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها باقی ماند؛ تیم‌های نفت امیدیه و شهروند ساری به ترتیب با ۱۲ و ۱۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.