کد خبر : 18498
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
-

سبحان فلز گرمسار مقابل صبا یزد متوقف شد

سبحان فلز گرمسار مقابل صبا یزد متوقف شد
تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار در هفته سیزدهم لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران با تساوی یک بر یک مقابل میهمان خود صبا یزد متوقف شد.؛

به گزارش ندای مردم  دو استان  ،این دیدار شامگاه شنبه از گروه نخست لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران در سالن ورزشی شهید باهنر گرمسار برگزار شد و نیمه نخست با گل احسان فیروزپور به سود تیم صبای یزد به پایان رسید.

شاگردان سیدمحمد یحیی‌زاده در تیم سبحان فلز گرمسار نیم دوم را برای جبران نتیجه هجومی آغاز کردند و با گل وحید کاظمی بازی را به تساوی کشاندند و در ادامه تلاش ۲ تیم برای تغییر نتیجه بی‌ثمر بود.

سبحان فلز گرمسار با این تساوی ۲۴ امتیازی شد و در صدر جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ دسته یک باقی ماند و تیم صبا یزد با ۱۲ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

در این گروه تیم‌های نفت امیدیه و مدافع حرم علی‌آباد تهران با امتیاز مشابه ۲۲ و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار تنها نماینده استان سمنان در لیگ دسته یک فوتسال در گروه نخست این رقابت‌ها با تیم‌های شهروند ساری، فولاد هرمزگان، پالایش نفت اصفهان، صبا یزد، شهدای ایلام، آروین قالا ماکو، نفت امیدیه خوزستان و مدافع حرم علی‌آباد تهران همگروه است.

لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران با حضور ۲۷ تیم در سه گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت زیرنظر فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود و در نهایت ۲ تیم جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.