کد خبر : 18961
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
-

موتور سیکلت میلیاردی توقیف شد

موتور سیکلت میلیاردی توقیف شد
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان گرمسار خبر داد .؛

به گزارش ندای مردم ، سرهنگ ” سید علی میر احمدی ” افزود : در راستای اجرای طرح مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز ، اخباری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش موتورسیکلت های سنگین و غیر مجاز به پلیس آگاهی گرمسار واصل شد.

وی تصریح کرد : ماموران آگاهی گرمسار ضمن تحقیقات گسترده ، مدتی سوژه مورد نظر به صورت نامحسوس و شبانه روزی تحت نظر قرار دادند و پس از چند روز موضوع اعلامی برای پلیس مسجل شد .

سرهنگ میر احمدی از اعزام اکیپ گشت انتظامی به محل سکونت فرد مظنون خبر داد و گفت : با ورود ماموران به منزل وی با هماهنگی قضائی یک دستگاه موتور سیکلت CB۱۳۰۰ فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی ، کشف شد .

این مقام ارشد انتظامی به ارزش ۵ میلیارد ریالی آن موتور سیکلت طبق نظر کارشناسان اشاره و افزود : فردی که اقدام به نگهداری و خرید و فروش این موتور های غیر قانونی می کرد دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد : نگهداری ، خرید و فروش و تردد موتور سیکلت هایی با حجم موتور ممنوعه به دلیل مشکلات امنیتی ، انتظامی که برای جامعه به وجود می آورند جرم محسوب شده و پلیس مجدانه با آن مقابله خواهد کرد .

از شهروندان تقاضا می شود در صورت اطلاع و یا مشاهده موارد مشابه مراتب را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.