کد خبر : 19013
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
-

نساجی در قائمشهر نمی‌تواند میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشد

نساجی در قائمشهر نمی‌تواند میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشد
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:نساجی در قائمشهر نمی‌تواند میزبان لیگ قهرمانان آسیا باشد؛

به گزارش خبرنگار ورزشی ندای مردم دو استان ؛ سید مهدی رحمتی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره پیوستن به نساجی با بیان اینکه با افتخار نساجی را انتخاب کردم و دست یاری به‌سوی همه عاشقان و پیشکسوتان دراز می‌کنیم تا نساجی را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم، افزود: نساجی هواداران پرشوری دارد که هیچ‌گاه تیم محبوب‌شان را تنها نمی‌گذارند. همان‌طور که هواداران در فینال حذفی از نساجی حمایت کردند، امسال هم دست‌شان روی شانه‌های ما باشد و به ما انرژی بدهند.

وی ادامه داد: در این چهار سالی که سرمربی‌گری را شروع کردم، در آن شهرها ساکن بودم و تمرینات ما همانجا برگزار می‌شد و اگر شرایط اینجا مهیا باشد ما به مازندران می‌آییم و ناراحتم که نمی‌توانیم در لیگ قهرمانان اینجا میزبان باشیم.

وی گفت: در نیم‌فصل سال گذشته نزدیک به ۱۵ بازیکن پایه آلومینیوم را به بزرگسالان انتقال داده و در هفته‌های پایانی این بازیکنان را بازی دادم.
رحمتی با اظهار اینکه فوتبال ایران مدیون مازندران است افزود: امسال شرایط سخت است زیرا ۱۹ بازیکن سهمیه بزرگسال داریم و در سهمیه‌های زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال بازیکنانی را از مازندران وارد تیم بزرگسالان می‌کنیم که شایستگی‌اش را داشته باشند.
سرمربی نساجی مازندران یادآور شد: استان مازندران مربیان خوبی دارد. اگر مربی در مازندران بتواند به ما کمک کند، به کادر فنی خودمان اضافه می‌کنیم.

وی با عنوان اینکه آقای قلعه‌نویی و آقای مایلی‌کهن اساتید من هستند اما باید حقایق را بیان کنیم، گفت: برای تطهیر کردن دیگران، نباید کسی را تخریب کنیم بلکه باید محاسن آنها را بیان کنیم.

وی درباره وضعیت تیم نساجی در سال قبل گفت: با توجه به وضعیت سال گذشته تیم نساجی و خریدهای امسال، باید جایگاه و منزلت نساجی را حفظ کنیم و باید در گام اول به تک‌رقمی شدن فکر کنیم و در گام بعد باید به رتبه بالاتر و بالای جدول فکر کنیم.

رحمتی افزود: با توجه به عملکرد دفاعی مناسب تیم آلومینیوم اراک، خریدهای من برای خط دفاعی نساجی از همین تیم بود. طبیعتاً به‌دلیل اینکه این بازیکنان در سال گذشته کنار هم بازی کردند، امسال در نساجی به راحتی به هماهنگی لازم می‌رسند.
وی یادآور شد: دیدگاه دفاعی نداریم باید مرحله به مرحله شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران درباره جذب بازیکنان جدید گفت: دو یا سه بازیکن دیگر به ما اضافه خواهند شد و با توجه به نیازهایی که داشتیم بازیکنان مدنظر را جذب کردیم. تمام بازیکنان خواسته بنده بودند. دو بازیکن خارجی به ما اضافه می شوند

خبرنگار -کواکبیان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.