کد خبر : 19111
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
-

اولین مرکز وی آی پی بیمارستان تامین اجتماعی در کشور در سمنان راه‌اندازی شد

اولین مرکز وی آی پی بیمارستان تامین اجتماعی در کشور در سمنان راه‌اندازی شد
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت:اولین مرکز وی آی پی بیمارستان تامین اجتماعی در کشور در سمنان راه‌اندازی شد، این اقدام نشان از اهتمام تامین اجتماعی استان در ارتقای کیفیت خدمات است.؛

به گزارش ندای مردم ،محمدکاظم امیدیان روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در سالن همایش اداره‌کل تامین اجتماعی استان سمنان افزود: تسویه حساب تا دی ۱۴۰۱ با پرداخت ۸۵ میلیارد تومان هزینه درمان به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان و شاهرود محقق شد.

وی بیان کرد: بدهی تامین اجتماعی به مراکز خصوصی طرف قرارداد با تامین اجتماعی استان سمنان تا اردیبهشت تسویه شد و پرداخت به بخش آزمایشگاهی هنوز باقی مانده است.

وی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در تامین اجتماعی استان سمنان و با بیان اینکه اختلاف تعرفه پرداختی بین دانشگاه علوم‌پزشکی و تامین اجتماعی، مانع اصلی در جذب پزشک متخصص است، ادامه داد: تامین اجتماعی استان سمنان به عنوان بیمه پایه در درمان مستقیم وارد شده است و بسته به جمعیت و شمار افراد بیمه پایه در هر منطقه، مرکز درمانی فعال است.

وی اظهار کرد: بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود برای تامین اجتماعی است و طبق قرارداد به علوم‌پزشکی واگذار شد و این بیمارستان اجازه دریافت تعرفه از بیمه‌شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی ندارند و این اقدام به تهران و مسوولان استانی و ملی برای پیگیری اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: نسخه الکترونیکی یکی از مرحله‌های تحقق پرونده الکترونیک است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: بخش رادیولوژی بیمارستان شفا سمنان به تازگی شبانه‌روزی شد، اما در بخش آزمایشگاهی کمبود نیروی انسانی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی بخشی از نظام سلامت جامعه است، افزود: بخشی از کمبودهای دارویی و سرم ناشی از مشکلات نظام جامع سلامت است.

امیدیان تصریح کرد: اولین مرکز وی آی پی بیمارستان تامین اجتماعی در کشور در سمنان راه‌اندازی شد، این اقدام نشان از اهتمام تامین اجتماعی استان در ارتقای کیفیت خدمات است.

وی یادآور شد: مجوز برای شبانه‌روزی شدن درمانگاه مهدیشهر اخذ شد و تامین نیروی انسانی برای اجرای این مجوز در دست پیگیری است.

امیدیان خاطر نشان کرد: ۱۵ کمیته در زمینه‌های مختلف پزشکی، اخلاقی، عفونت، مرگ و میر به منظور بررسی قصور پزشکی در تامین اجتماعی استان سمنان فعال است و موارد بررسی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.