کد خبر : 19201
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
-

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در بزرگراه آزادگان

کشف بیش از ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در بزرگراه آزادگان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۰۷ کیلو تریاک در بزرگراه "آزادگان" خبر داد و گفت: در این عملیات، یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه این یگان از انتقال یک محموله مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهر تهران توسط راننده یک دستگاه خودروی پژو مطلع شدند.

وی افزود: ماموران به سرعت با شناسایی مشخصات ظاهری خودرو در محور بزرگراه آزادگان مستقر و تردد خودرو‌های عبوری را تحت کنترل در آوردند و پس از چندین ساعت گشت زنی نامحسوس و هدفمند سرانجام خودروی مورد نظر را در بزرگراه “آزادگان” مشاهده و ماموران دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه راننده خودرو بدون توجه به فرمان‌های پلیسی با حرکات مارپیچی و خطرناک به خودرو‌های عبوری برخورد و خسارت‌های مالی فراوانی به سایر خودرو‌ها وارد کرد، گفت: ماموران برای جلوگیری از خسارت بیشتر چند تیر هوایی شلیک، ولی متهم که همچنان بدون توجه به فرمان‌های پلیسی به فرار خود ادامه تا اینکه ماموران لاستیک خودروی متهم را هدف گلوله قرار می‌دهند و بدین ترتیب خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد.

باباپور خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۰۷ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف شد و متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.