کد خبر : 19355
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
-

همراهی خیرین با حوزه سلامت نماد مشارکت مردمی نظام است

همراهی خیرین با حوزه سلامت نماد مشارکت مردمی نظام است
مدیرکل امور خیرین، موسسات خیریه و مشارکت های مردمی وزارت بهداشت در همایش تجلیل از خیرین و فعالان اجتماعی حوزه سلامت استان مازندران، گفت: همراهی خیرین با حوزه سلامت نماد مشارکت مردمی نظام است.؛

به گزارش ندای مردم ،محمد جواد حیدری پور مدیرکل امور خیرین، موسسات خیریه و مشارکت های مردمی وزارت بهداشت در همایش تجلیل از خیرین و فعالان اجتماعی حوزه سلامت استان مازندران، گفت: همراهی خیرین با حوزه سلامت نماد مشارکت مردمی نظام است.
وی افزود: تشکل‌ها سرمایه اجتماعی نظام هستند و هر چه بتوانیم تسهیل گری کنیم تا حضورشان را افزایش دهیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.
مدیرکل امور خیرین، موسسات خیریه و مشارکت های مردمی وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه اداره کل سازمان‌های مردم نهاد در وزارت بهداشت چند سالی است که تاسیس شد و در دولت سیزدهم این نگاه پررنگ‌تر است، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته کارهای خوبی در حوزه سلامت صورت گرفته است و به زودی نیز کارگروه بیماری های خاص در وزارت بهداشت تشکیل خواهد شد و به تبع آن در دانشگاه‌های پزشکی نیز تشکیل می‌شود.
مهندس حیدری پور با تاکید براینکه شورای خیرین نیز در وزارت تشکیل شده است و گام های موثر بیشتری برداشته خواهد شد، بنگاه‌های اقتصادی را ظرفیت خوبی برای مطالبه گری در حوزه سلامت دانست و گفت: برای تسریع در صدور مجوز حوزه سلامت ، کارگروهی در وزارت بهداشت تشکیل شده است تا این روند را تسریع ببخشد.
مدیرکل امور خیرین، موسسات خیریه و مشارکت های مردمی وزارت بهداشت وضعیت مازندران در جلب مشارکت خیرین، مشارکت مردمی و بنگاه‌های اقتصادی را بسیار خوب توصیف کرد و از مازندران جزو ۵ استان برتر کشور در این زمینه یاد کرد و  تصریح کرد: دو هزار میلیارد تومان میزان متوسط مشارکت مردمی در کشور بوده که این رقم در سال گذشته با ۸۵ درصد رشد به بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
مهندس حیدری پور در پایان سخنان خود از همراهی تمامی تشکل‌ها و خیرین کشور و نیز استان مازندران که با هر کمیتی به ارتقاء حوزه سلامت کمک می‌کنند قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.