کد خبر : 21012
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
-

۲ سارق حرفه ای سیم و کابل برق هوایی دستگیر شدند

۲ سارق حرفه ای سیم و کابل برق هوایی دستگیر شدند
ندای مردم - فرمانده انتظامی استان سمنان  از دستگیری ۲ سارق حرفه ای سیم و کابل برق هوایی با اعتراف به ۵۵ فقره سرقت در شهرستان شاهرود خبر داد .؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سردار جلیل موقوفه ئی  افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در بخش بسطام شهرستان شاهرود و ایراد خسارت به شهروندان و همچنین خاموشیهای مکرر در سطح منطقه ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس انتظامی بخش بسطام قرار گرفت .

وی به تلاش های شبانه روزی ماموران در این راستا اشاره و افزود : پلیس سرانجام با گسترش چتر اطلاعاتی خود در منطقه موفق به شناسایی هویت سارقان شد .

به گفته سردار موقوفه ئی مخفیگاه سارقان در یکی از استانهای شمالی کشور شناسایی و با هماهنگی های لازم متهمان در مخفیگاهشان طی عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند

وی اضافه کرد: ۲ متهم سابقه دار و معتاد ۴۸ و ۳۳ ساله در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۵۵ فقره سرقت کابلهای برق هوایی در بخش بسطام اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع ذیصلاح از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس ، به سرعت با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.