کد خبر : 19417
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
-

بمناسبت هفته دولت با سرمایه گذاری بالغ بر 2788 میلیارد ریال بهره برداری از پروژه‌های ارتباطی استان سمنان صورت می گیرد

بمناسبت هفته دولت  با سرمایه گذاری بالغ بر 2788 میلیارد ریال بهره برداری از پروژه‌های ارتباطی استان سمنان صورت می گیرد
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از بهره برداری پروژه های ارتباطی استان با سرمایه گذاری بالغ بر 2788 میلیارد ریال هم‌زمان با هفته دولت خبرداد.؛

به گزارش ندای مردم ، سید یاسر حسن پور افزود: پراکندگی پروژه‌های آماده بهره‌برداری در استان سمنان به‌صورت متوازن است و حمایت از مناطق کمتر توسعه‌یافته را در بر دارد.
سید یاسر حسن پور بیان کرد: ایجاد باجه های بانکی روستایی، تاسیس و ارتقای سایت های تلفن همراه در استان، پروژه توسعه شبکه فیبر نوری درب منازل و کسب و کارها(FTTX)، خرید تجهیزات و به روزرسانی شبکه سوئیچینگ بین شهری و بین الملل زیرساخت و حمایت از شرکت های دانش بنیان فناوری اطلاعات از جمله پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال است.
حسن پور در ادامه بیان کرد : از مزیت های اصلی طرح های اجرا شده می توان به افزایش کیفیت خطوط اینترنت پر سرعت پهن باند ثابت (FTTH)مشترکین در استان، ارتقاء و بهینه سازی شبکه تلفن همراه در روستاها، بهبود کیفیت خدمات دیتا و استفاده بهینه از تجهیزات، توسعه سوئیچ ثابت و افزایش کیفیت و توسعه خدمات دیتا اشاره کرد.
وی در پایان افزود: توسعه ارتباطات و زیر ساخت ها درحوزه فناوری باید منجر به دسترسی آسان به شبکه ملی اطلاعات ، اینترنت پرسرعت پهن باند، اشتغال ، ثروت و رونق تولید در استان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.