کد خبر : 2959
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
-

مراکز یادگیری محلی گامی در راستای کارآفرینی

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان، فعالیت مراکز یادگیری محلی را گامی در راستای کارآفرینی دانست. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، ” رهدار براتی” در حاشیه بازدید از مراکز یادگیری محلی شهرستان اردل که به مناسبت هفته سواد آموزی صورت پذیرفت، فعالیت این مراکز را گامی در راستای کار آفرینی دانست. براتی

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان، فعالیت مراکز یادگیری محلی را گامی در راستای کارآفرینی دانست.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، ” رهدار براتی” در حاشیه بازدید از مراکز یادگیری محلی شهرستان اردل که به مناسبت هفته سواد آموزی صورت پذیرفت، فعالیت این مراکز را گامی در راستای کار آفرینی دانست.

براتی ضمن صحبت با سوادآموزان، ابراز امیدواری کرد بتوانیم با گسترش فعالیت های مراکز یادگیری وتوسعه این مراکز، به ارزشمندی وقت ایشان بیفزاییم.

وی با تبریک ایام و قدردانی از همه  جهادگران این عرصه گفت:امروز اهمیت سوادآموزی برکسی پوشیده نیست وکاربردی نمودن علوم مورد آموزش باید دراولویت قرارگیرد.

رهدار براتی توسعه وگسترش مراکز یادگیری محلی را بسیار مهم دانست و از ظرفیت خوب این مراکز برای تحقق اهداف در حوزه سواد آموزی خبر داد.

در پایان معاون سواد آموزی استان به همراه ریاست آموزش و پرورش اردل و فرماندار این شهرستان از گلیم منقش به طرح 40سالگی نهضت سواد آموزی که توسط نوآموزان مراکز یادگیری محلی به مناسبت چهل سالگی نهضت سواد آموزی بافته شده بود رو نمایی کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.