کد خبر : 19524
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
-

جایگزینی ۵۰ هزار تاکسی برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار است

جایگزینی ۵۰ هزار تاکسی برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار است

به گزارش ندای مردم دو استان ،احمد وحیدی در ادامه سفر یکروزه به استان سمنان، پس از افتتاح و بازدید از طرح‌هایی در شهرستان‌های شاهرود و دامغان، در ابتدای ورود به شهرستان سمنان، در شهرک صنعتی بزرگ این شهر از واحدهای حوزه صنعت خودرو بازدید کرد. وزیر کشور و هیات همراه، استاندار سمنان و دیگر

جایگزینی ۵۰ هزار تاکسی برقی در ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار است

به گزارش ندای مردم دو استان ،احمد وحیدی در ادامه سفر یکروزه به استان سمنان، پس از افتتاح و بازدید از طرح‌هایی در شهرستان‌های شاهرود و دامغان، در ابتدای ورود به شهرستان سمنان، در شهرک صنعتی بزرگ این شهر از واحدهای حوزه صنعت خودرو بازدید کرد.

وزیر کشور و هیات همراه، استاندار سمنان و دیگر مسوولان استانی، از واحد فعال خودرویی شامل شرکت تیراژه دیزل- تیراژه ماشین و شرکت خودروسازی فردا در شهرک صنعتی بزرگ سمنان بازدید کردند.

وی ادامه داد: کارخانه‌های خودروسازی پیشنهادات خود را با لحاظ کیفیت و قیمت مناسب ارایه دهند.

وزیر کشور در جریان این بازدید نیز گفت: اگر شرکت تیراژه ماشین  ۸۰ درصد تولیدات خود را بومی کند، وزارت کشور با این شرکت قرار داد همکاری امضا می‌کند.

وحیدی افزود: متوسط ۳۰ درصد تولید داخل کم است و باید به ۸۰ درصد تولید داخل برسد.

شرکت صنایع اتومبیل‌سازی فردا در شهرک صنعتی سمنان قرار دارد و بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند و سه خودروی FMC-SX۵ ، FMC-T۵ و SUBA M۴ به دست متخصصان این گروه صنعتی تولید می‌شود که در طرح عرضه یکپارچه خودرو عرضه می‌شود.

واحد صنعتی تیراژه ماشین در زیربنایی به مساحت حدود ۱۰ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با سرمایه ‌گذاری بیش از ۶۲ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع است که در زمینه ماشین‌آلات راهسازی، معدنی و تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند.

شرکت تیراژه ماشین ظرفیت تولید سالانه یک هزار و ۵۰۰ دستگاه لودر و ۱۲ هزار قطعه از سایر قطعات ماشین‌آلات راه‌سازی را دارد.

واحد تولیدی تیراژه دیزل با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۱ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه یک هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع کامیون ۶ تا ۲۰ تنی را دارد که ۴۰ نفر در آن مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.