کد خبر : 19584
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
-

راننده تریلی فراری کمتر از 24 ساعت دستگیر و روانه زندان شد

راننده تریلی فراری کمتر از 24 ساعت دستگیر و روانه زندان شد
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی وقوع سانحه برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی پژو 405 در بلوار قائم سمنان، دستگاه قضایی با عمل به هنگام دستورات قانونی لازم را برای دستگیری متهم صادر کرد.؛

به گزارش ندای مردم استان سمنان ،محمد جعفر عبداللهی افزود : یک دستگاه تریلی با خودروی پژو 405 در بلوار قائم سمنان برخورد و منجر به بروز حادثه شد .

عبدالهی ادامه داد: به محض وقوع این اتفاق به دادستان مرکز استان دستور داده نسبت به بررسی علت وقوع با بررسی ابعاد مختلف اعم از علت تردد تریلی در شهر آن هم در ساعات اولیه روز و انگیزه بروز این حادثه ورود قانونی و جدی را معمول و دستورات لازم را به ضابط عام صادر کند .

عبدالهی گفت: علی رغم گمانه زنی های مختلف در خصوص علت وقوع حادثه؛ ولیکن در تحقیقات اولیه مشخص شد، اختلاف در مقدار توزین کالای حمل شده در بارنامه با مقدار تحویل داده شده به دریافت کننده، عامل ایجاد اختلاف بین طرفین بوده است .

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: متأسفانه راننده تریلی از ناحیه کمر دچار آسیب شده و چند روزی در مرکز درمانی برای حصول بهبودی نگهداری و همچنین تحت نظارت پلیس بوده که از بیمارستان فرار می کند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.