کد خبر : 19599
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
-

 سارقان مامور نما در دام پلیس گرفتار شدند 

 سارقان مامور نما در دام پلیس گرفتار شدند 
 جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ سارق مامورنما در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آرادان خبر داد .؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سرهنگ ” سید علی میر احمدی” افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک تبعه خارجی در آرادان توسط سه نفر که خود را مامور اطلاعات پلیس معرفی کرده بودند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد ۳ نفر مامورنما از سادگی یک کارگر تبعه خارجی سوءاستفاده کرده و با تهدید وی مبنی بر بازداشت و استرداد به کشورش ، وی را سوار خودرو کرده و به بیرون شهر بردند و در مسیر اقدام به سرقت تلفن همراه ، وجه نقد و مدارک وی کرده بودند .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد : ماموران پلیس آگاهی آرادان با اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی هویت سارقان شده و با استفاده از منابع و مخبرین توانستند محل اختفای دو نفر از سارقان را خارج از حوزه استحفاظی آرادان شناسایی کنند .

وی از دستگیری هر دو سارق در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه خبر داد و اضافه کرد : تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی برای یافتن یکی دیگر از سارقان ادامه دارد .

سرهنگ میر احمدی با اشاره به اینکه اموال و مدارک سرقت شده از شاکی در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف و تحویل مالباخته شد گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.