کد خبر : 19771
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
-

فعالیت های فرهنگی هنری، نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

فعالیت های فرهنگی هنری، نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با تاکید بر نقش نیروی انتظامی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با برقراری امنیت گفت: فعالیت های فرهنگی هنری نقش پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی در جامعه دارد. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان، ابراهیم پورتقی در نشستی با فرمانده انتظامی دامغان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای تجلیل از پرسنل بی‌ادعا و زحمتکش نیروی انتظامی است که با حضور ارزشمند و مقتدرانه، آرامش و ثبات را برای جامعه به ارمغان می آورند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان با اشاره به نقش فرهنگ و هنر در کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد سلامت ، پویایی و نشاط اجتماعی در جامعه بر هماهنگی و هم افزایی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان نیز در این نشست اظهار داشت: نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.

سرهنگ غلامحسین عرب با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی هنری و رسانه ای تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی از جمله اقدامات پیشگیرانه است و برای خدمت در این حوزه آمادگی خود را اعلام می کنم.

وی با تشکر از محبت اهالی فرهنگ و هنر، تلاش برای تأمین هر چه بیشتر امنیت را وظیفه ذاتی این نیرو دانست و ابراز امیدواری کرد: با رفع بعضی از کاستی ها، در این عرصه فعالیت چشمگیری صورت گیرد و آسیب های اجتماعی به حداقل برسد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان تأکید کرد: نیروی انتظامی با کمک هنرمندان می تواند برای رفع آسیب های اجتماعی گام های مؤثری بردارد و امیدوارم با تلاش بیشتر در عرصه حفظ امنیت و آرامش، زمینه فعالیت هنرمندان را هرچه بیشتر و بهتر فراهم کنیم.

در این نشست در خصوص برنامه های اکران فیلم، اجرای نمایش در فضای باز، برگزاری دوره سواد رسانه با عنوان مدیریت در مصرف والدین، برگزاری جشنواره هنر و احساس امنیت برای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگ ترافیکی بحث و تبادل نظر شد.

خبرنگار – سیدرضا عظیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.