کد خبر : 20345
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
-

اشراف بر رخدادهای فرهنگی پیش‌ نیاز برنامه‌ریزی دقیق برای مدیریت فرهنگی است

اشراف بر رخدادهای فرهنگی پیش‌ نیاز برنامه‌ریزی دقیق برای مدیریت فرهنگی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر اهمیت پایش مستمر تحولات فرهنگی و دسترسی به آمارهای مستند گفت: اشراف بر رخدادهای فرهنگی پیش‌ نیاز برنامه‌ریزی دقیق برای مدیریت فرهنگی است.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان افزود: تشییع پیکر مطهر شهدای خوشنام در نقاط مختلف استان، عطر ایثار و شهادت را در فضای استان پراکنده کرد.
امام جمعه سمنان ادامه داد: حضور جوانان عزیز که شاید برخی افراد آنها را بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌کنند اما از باطن و سیرت پاکی برخور دارند، نشان‌ دهنده فطرت پاک نسل جوان و تمایل آنها به ارزش‌های الهی و اسلامی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه شهدا ظرفیتی بی‌نظیر برای هدایت فرهنگی جامعه محسوب می‌شوند گفت: خداوند متعال را شاکریم که بر سر سفره معنویت شهدا نشسته‌ایم چراکه امنیت، آسایش و آرامش جامعه مرهون فداکاری شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آنچه در انتخابات بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد، مردم هستند چراکه حضور و یا خدای نخواسته عدم حضور مردم، آثار و پیامدهای متفاوتی خواهد داشت.
مطیعی با یادآوری موضوع خانه‌نشینی امیرالمؤمنین علی (ع) به دلیل همراهی نکردن مردم گفت: از سوی دیگر وقتی مردم با امام علی (ع) همراه شدند مسیر تاریخ تغییر کرد و مولای متقیان علی (ع) زمام امور جامعه را عهده‌دار شد.
امام جمعه سمنان، برگزاری قریب به ۴۰ انتخابات در چهار دهه گذشته را بیانگر جایگاه مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: بسیاری از کشورهایی که مدعی دموکراسی هستند به تعداد انتخابات‌های برگزار شده در تاریخ جمهوری اسلامی، انتخابات برگزار نکرده‌اند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان با بیان اینکه انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است افزود: اقدامات و تلاش‌هایی که دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف صورت داده است قابل کتمان نیست، البته رسیدن نتایج و ثمرات این اقدامات به سفره‌های مردم امری زمان‌بَر است.
مطیعی، تبیین عملکرد دولت را ضروری دانست و گفت: امروز نخبگان جامعه و حتی منتقدان دولت و افرادی که سلایق دیگری دارند در صحنه فعال هستند و تمایل خود را برای مشارکت در انتخابات ابراز می‌کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان ادامه داد: حضور در انتخابات یک حق اساسی برای مردم است چراکه مردم بویژه جوانان باید بدانند در تعیین سرنوشت کشور خود نقش ایفا می‌کنند.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه هدف دشمن از اعمال تحریم‌های اقتصادی، هجمه‌های فرهنگی و مایوس سازی جامعه تضعیف اراده ملی است گفت: امروز در فضای مجازی با انباشتی از شبهات و سوالات مختلف مواجه هستیم که بخش عمده‌ای از آنها در بستر نرم‌افزارهای دارای محدودیت منتشر می‌شوند، در حالی‌که عمده نیروهای انقلابی در نرم‌افزارهای داخلی حضور دارند لذا باید در این عرصه نیز هوشمندانه، عالمانه و فعالانه حضور داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خدمت به مردم بهترین راه تبلیغ مشارکت در انتخابات است خاطرنشان کرد: وقتی مردم ببینند مسئولان استان در بخش‌های مختلف در حال خدمت و تلاش هستند برای حضور در صحنه‌های مختلف دلگرم خواهند شد.
امام جمعه سمنان با اشاره با هدف گذاری دولت برای کاهش نرخ تورم گفت: امیدواریم کاهش نرخ تورم با رونق تولید و رشد اقتصادی همراه شود و زمینه‌های رکود اقتصادی از بین برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.